Ввести будинок в експлуатацію у 2018 році – інструкція

Покрокова інструкція від юриста по введенню приватного будинку в експлуатацію.

Сьогоднішня консультація буде цікава для майбутніх власників приватних будинків. Тут ви знайдете відповіді на питання про те, як і в які терміни ви можете ввести в експлуатацію будинок у 2018 році.

Юридичні послуги у сфері нерухомості (введення в експлуатацію, оцінка, проведення угод тощо)…

Куди потрібно звертатися щоб ввести дім в експлуатацію і отримати поштову адресу?

Для введення будинку в експлуатацію і отримання поштової адреси вам доведеться пройти три інстанції: БТІ, ДАБІ, відділ містобудування вашого населеного пункту.

Який перший крок у введенні будинку в експлуатацію?

Перш за все Вам необхідно звернутися до приватного або державного бюро технічної інвентаризації (БТІ) для виготовлення технічного паспорту на будинок.

Найрозповсюдженіші питання до адвоката з нерухомості та відповіді на них…

Які документи необхідно здавати в БТІ?

Список документів невеликий, це всього на всього:

  • Заява на виготовлення технічної документації
  • Ваш паспорт і код
  • Документи на землю, їх нотаріальна копія (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо)
  • Якщо виготовлялася, то проектна документація.

Які подальші дії після отримання техпаспорту?

Наступним Вашим кроком буде зведення до місцевого департаменту ДАБІ, де ви тримаєте два екземпляра декларації про готовність об’єкту до експлуатації для заповнення (можливо також отримати ці екземпляри в он-лайн режимі, на сайті ДАБІ).

Заповнювати ці два примірники потрібно відповідно до інформації зазначеної у техпаспорті, і в подальшому здавати разом з пакетом документів до ДАБІ.

Практика судів у квартирних питаннях…

Який пакет документів потрібен Держархбуд інспекції для видачі декларації?

Разом з двома примірниками заповненої декларації ви додатково подаєте:

  • Оригінал техпаспорту
  • Документи на землю (нотаріальна копія)

У який термін розглядається декларація про введення об’єкта в експлуатацію?

Ваша декларація розглядається протягом десяти днів, після чого робиться відмітка в технічному паспорті «введено в експлуатацію» і видається примірник декларації.

Актуальні зразки позовних заяв у справах, щодо нерухомості…

Як потім отримати поштову адресу на будинок?

З цим питанням ви звертаєтеся до містобудівного відділу вашого населеного пункту. Для цього вам необхідні наступні документи:

  • Копія вашого паспорту
  • Геодезична зйомка ділянки
  • Копія технічного паспорту
  • Нотаріальна копія документів на землю
  • Декларація про готовність об’єкта

У результаті в 15-ти денний термін ви отримаєте виписку з реєстру поштових адресів про присвоєння адреси. Виписка буде у паперовій та електронній формі.

Ось так просто перетворюєте свій дім після будівництва у повноцінний житловий будинок з адресою.

Юрист по нерухомості…

Ввести будинок в експлуатацію у 2018 році – інструкція – російською

 

Про автора Адвокат Київ

Адвокат спадкування, нерухомість та сімейні спори. Юрист по спадкових питаннях, питаннях повязаних з нерухомістю та сімейними спорами. Юридичні консультації адвокатів та юристів: спадкове право, спори щодо нерухомості та поділу майна в Україні та Києві.
Опубліковано у Нерухомість, Юридична консультація | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *