Чи справді так легко зареєструвати право власності у реєстраційній службі

Чи справді так легко зареєструвати право власності у реєстраційній службі

       Ви тримаєте у руках документ, у якому написано, що Ви є власником на квартири у новобудові. Але для подальшого розпорядження цим майном Вам кажуть що треба, ще звернутися до Реєстраційної служби, де зареєструвати своє право власності.

           Забудовник разом із свідоцтвом передає Вам у руки ще декілька документів, як правило це довідка про 100 % оплату, акт прийому-передачі та технічний паспорт.

           Із цими документами Ви ідете у реєстраційну службу, заповнюєте реєстраційну картку, сплачуєте держмито. Віддавши документи реєстратору та почувши від нього приходьте через п’ять днів за рішенням Ви щасливі ідете додому.

       І ось, пройшло п’ять днів, Ви приходите до Реєстраційної та чуєте наступну відповідь: «У Вас рішення про зупинення».

          Уважно прочитавши рішення, Вам стає зрозуміло, що з документами які надав забудовник та запевняв Вас, що їх достатньо для реєстрації, насправді ж реєстрація відбуватися не може.

         От саме з цього моменту у Вас починаються круги «пекла». Вам треба сходити до забудовника (можливо декілька разів, адже представники компанії щоразу знаходять нові причини для того щоб відмовити Вам, або пере направити за іншою адресою), потім знову до реєстраційної, знову постояти в черзі, а потім знову чекати на рішення про державну реєстрацію.

        І от, Ви задаєтесь питанням, чому так важко зареєструвати своє право власності? Адже я власник, я виплатив кошти, чекав закінчення будівництва, потім введення в експлуатацію, потім документів, і от коли здається уже фінішна пряма, мене знову змушують кудись бігати, збирати документи та чекати. І саме цікаве, що на поставлені мною питання у органах реєстраційної служби та представників забудовника я не можу отримати чітку відповідь.

    Відповідь на Ваші запитання буде наступна:

       До 12 лютого 2014 року, серед переліку документів для реєстрації права власності на новобудову були документи на Ваш особистий об’єкт нерухомості, тобто квартиру або нежитлове приміщення та документи на весь комплекс, до якого входить Ваша квартира або нежитлове приміщення. Тобто, особа, що подавала заяву на реєстрацію володіла інформацією про повний перелік необхідних документів для реєстрації права власності на новобудову.

       12 лютого 2014 року, в силу вступила постанова КМУ про скорочення переліку документів, що подаються державному реєстратору для проведення реєстрації права власності на новобудову. Згідно цієї постанови власник нерухомості подає лише документи, що стосуються його власної нерухомості. Документи на увесь житловий комплекс подає забудовник.

       Нажаль, дане скорочення насправді не спростувало реєстрацію новобудови, а лише спричинило ситуацію, яку ми описали на початку.

     Нажаль на сьогоднішній день питання із реєстрацією новобудови так і не врегульоване, тому Вам доведеться набратися терпіння та зібрати весь пакет документів, або звернутися до спеціалістів, які стикаються з подібними ситуаціями щодня та вирішать Ваше складне питання у максимально короткі терміни.

Чи справді так легко зареєструвати право власності у реєстраційній службі

 

Стаття “Чи справді так легко зареєструвати право власності у реєстраційній службі” російською мовою…

Чи справді так легко зареєструвати право власності у реєстраційній службі

Про автора Адвокат Київ

Адвокат спадкування, нерухомість та сімейні спори. Юрист по спадкових питаннях, питаннях повязаних з нерухомістю та сімейними спорами. Юридичні консультації адвокатів та юристів: спадкове право, спори щодо нерухомості та поділу майна в Україні та Києві.
Опубліковано у Нерухомість, Юридична консультація | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *