Реєстрація права власності на кооперативну квартиру

Реєстрація права власності на кооперативну квартиру

Інформація актуальна станом на 2023 рік

Питання до юриста з приводу реєстрації права власності на кооперативну квартиру:

БЕЗКОШТОВНА ЮРИДИЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ПО НЕРУХОМОСТІ.

Я живу в кооперативній квартирі в р .. Київ. Всі внески виплачені. Які документи потрібні для оформлення права власності на цю квартиру.

Юрист, який спеціалізується в питаннях реєстрації (оформлення) права власності відповідає:

Реєстрація права власності – всі юридичні питання…

Для реєстрації права власності на кооперативну квартиру (оформлення права власності) необхідні наступні документи (на даний момент такі документи вимагають державні реєстратори у м.Києві):

  • Список членів кооперативу (або виписка з списа). (Підходить навіть той список членів кооперативу, який був на момент заселення будинку)
  • Акт введення в експлуатацію. (Йдеться про акт введення в експлуатацію будинку на момент його заселення)
  • Документ про присвоєння поштової адреси. (Йдеться про розпорядження Київської адміністрації)
  • Довідка про те, який відсоток квартир вже зареєстровано / приватизовано до 2013 року. (Йдеться про те, скільки квартир мають виготовлені свідоцтва про право власності орієнтовно)
  • Технічний паспорт та його копія. (Підходить навіть старий технічний паспорт. (Немає необхідності виготовляти технічний паспорт на момент реєстрації квартири))
  • Копія паспортів, ідентифікаційних кодів власників майна. (Копії паспортів власників майна повинні бути засвідчені підписами)

Реєстрація права власності

Даний перелік вимагається державними реєстраторами міста Києва під час оформлення (реєстрації) права власності на кооперативну квартиру.

З повагою юрист у справах щодо реєстрації права власності на кооперативну квартиру.  

1 коментар до “Реєстрація права власності на кооперативну квартиру

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *